Permainan Tutup Botol kenangan sewaktu kecil

Bagi sesiapa yang lahir tahun 70-80-an korang masih lagi teringat akan permainan tradisional ini? Kalau bagi koz semasa zaman sekolah rendah dan sekolah menengah memang permainan inilah yang mengisi masa lapang bila berada di kelas..haha budak nakal lah katakan pada masa itu.

Boleh dikatakan selalu juga kantoi dengan cikgu kelas, dah bape kilo dah rasanya penutup botol yang cikgu kelas dah rampas time tu...haha...

Kalau korang pernah main permainan penutup botol ini, jom kongsi pengaaman korang di sini^^..



Ranking: 5

Comments:6

16 October, 2012 19:47

hahaha.permainan wajib masa rehat kat sekolah dulu..hehehehehe

16 October, 2012 19:52

@boni kacak Betul tu kalau xde permainan ni mesti boringkan time tu

16 October, 2012 20:51

selalu sgt men nih mase dulu2~

16 October, 2012 21:51

ai gile expert kot benda nihhhh lejen heheh

17 October, 2012 09:01

dulu aku main pemadam je...tak main tudung botol..hahaha

17 October, 2012 13:49

syok gila kot main benda ni..kutip tutup botol dekat kantin sekolah...

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net