Powered by Jasper Roberts - Blog

Blog Service Tempahan Design dilancarkan!


Bismillahirrahmanirrahim, hari ini koz akan merasmikan blog terbaru koz iaitu Blog "Service Tempahan Design". Blog ini dihasilkan sebagai rangkaian untuk memudahkan anda membuat service tempahan design sama ada untuk blog mahupun website.


Sebelum ini koz laksanakan service tempahan ini sebagai hobi masa lapang, tetapi bermula dari hari ini koz akan menjadikan service tempahan ini sebagai full time.

Jadi kepada anda semua sudi-sudilah terjah blog terbaru koz ini, dan pada bulan ini juga sebagai tanda pengenalan mengenai blog terbaru koz ini, koz akan tawarkan haraga promosi untuk anda yang berminat untuk mendapatkan service design. Promosi yang di tawarkan silalah terjah di SINI.

Sebagai sokongan kuat bagi anda yang ingin membuat service design bersama koz, koz berada dalam bidang grafik lebih kurang 4 tahun dan mempunyai kemahiran membuat dan menghasilkan animasi kartun dalam bentuk 2D. Tahap pendidikan koz adalah Diploma Teknologi Animasi(STMS- Sekolah Teknologi Media Dan Seni).

Jadi jika anda berminat, bolehlah membuat tempahan di sini.

Sekian sahaja penulisan koz mengenai perasmian blog terbaru koz ini, semoga blog terbaru ini dapat memberi manfaat kepada anda dan juga koz sendiri.


Ranking: 5

Comments:2

Anonymous
09 October, 2012 11:26

Tahniah bro koz...dah maju setapak lagi.

Cintaku4u
09 October, 2012 12:59

Terima kasih kerana menyediakan service tempahan, sangat memuaskan. Insyallah akan saya guna service anda ini di masa akan datang.

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net