Gempar! Lembu Panjat Bumbung

Ingatkan kucing je boleh panjat bumbung umah, rupa-rupanya lembu pun boleh panjat ya. Ahak tak nak turun ke??Ke tak berani nak turun time raya Qurban ni?hihi
Ranking: 5

Comments:5

26 October, 2012 23:39

lembu tu nk menikmati pemandangan sebelum disembelih agaknya.. hehe >.<

27 October, 2012 02:39

hahahhaa..macam mana boleh tersadai kat atas tu???hehehe

30 June, 2013 19:07

ni mesti edit ni heeeee

30 June, 2013 19:07

@boni kacak:dia lompat kena kejar katak la kot.. heeee

30 June, 2013 19:08

@zaty:terus tak sampai hati nak korbankannya hehehe

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net