Senarai Kawasan Gangguan Air Di Kuala Lumpur dan Gombak


Salam semua, hari ini nak kongsikan dengan anda senarai kawasan-kawasan yang mengalami gangguan bekalan Air di kawasan Kuala Lumpur dan Kawasan Gombak.

Walaupun kawasan tempat tinggal koz ini tidak tersenarai tetapi ada juga gangguan bekalan air, tiba waktu malam sahaja air dah takde, adei kena mandi awallah jawapnya. Mutu kualiti air pun jurang jernih risau juga nak baut air minuman. Sebenarnya penapis Air ada , cuma rumah koz sekarang sedang di naik taraf (dengar macam besar je projek hihiihi) jadi sebab tulah air tak jernih kot.

Jadi jom lihat Senarai Kawasan Gangguan Air Kuala Lumpur dan Gombak.

Di Kuala Lumpur:
Flat DBKL Dato' Keramat, Jalan Padang Tembak, Jalan Semarak, Jalan Gurney, Kementah, Pulapol, Wisma Tanah, JUPEM, UTM, FELDA, Pusat Latihan Telekom, Jalan U Thant, Jalan Ampang Hilir, Taman Pandan Jaya, Taman Cempaka, Taman Bakti, Taman Nirwana, Kampung Pandan Dalam, Taman Cahaya. Turut terlibat Pandan Cahaya, Taman Dagang, Taman Shamelin, Taman Tenaga, Taman Miharja, Taman Kobena, Bandar Sri Permaisuri, Desa Pandan, Flat Sri Melaka, Taman Melur, Taman Saga, Taman Mega Jaya, Taman Teratai, Taman Muda, Taman Seraya, Taman Bukit Permai dan Kampung Cheras Baru.


Kawasan Gombak :
Kampung Baru Ampang, Kampung Melayu Ampang, Taman Hillview, Bukit Jobina, Taman Dato Ahmad Razali, Taman Bukit Indah, Taman TAR, Kampung Tasek Permai, Ukay Heights, Ampang Jaya, Dataran Ukay, Pinggiran Ukay, Sri Ukay, Beverly Heights, Ampang Indah, Ampang Saujana, Ampang Water Front, Bandar Baru Ampang, Bukit Ampang Permai, Bukit Indah, Desa Lembah Permai, Desa Setapak, Jalan Ampang, Kampung Bukit Sungai Puteh, Keramat AU 1 hingga AU 5, Kampung Ampang Campuran, Kampung Indah Mulia, Kampung Kemensah dan Kampung Lembah Jaya.

Kampung Pinggir Tiga Jaya, Kampung Tengah Lembah Jaya, Lembah Jaya Utara, Lembah Jaya Selatan, Sri Rampai, Taman Ampang, Taman Dagang Permai, Taman Pandan Ria, Taman Permai Jaya, Taman Permata, Taman Saujana, Ampang Tasek Tambahan, Taman Ampang Mewah, Taman Ampang Utama, Taman Bukit Ampang, Taman Cahaya Ampang, Taman Dagang Jaya, Taman Halaman, Taman Kesuma Ampang, Taman Kosas, Taman Mulia Jaya, Taman Rasmi Jaya, Taman Sri Ampang, Taman Watan, Wangsa Melawati.

Jadi kepada korang yang terlibat pepandailah sediakan baldi-baldi besar ya sebab pihak Syabas akan menghantar sebanyak 40 buah lori air ke kawasan-kawasan terlibat.
Ranking: 5

Comments:5

02 January, 2013 12:59

Tak mandi lah diorang semua..hehe

02 January, 2013 16:42

Kesianla siapa kawasan yang terkena tu.. Jenuh jugak nak hidup TANPA AIR

02 January, 2013 17:33

alamak rumah aku pun xda air nih.... tahun baru punya penangan ke ape?

03 January, 2013 03:45

dugaan....
hehehe

03 January, 2013 17:45

mujur rumah aku ada ari sokmo..hehehe

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net