Gambar Awek Cun Kencing Merata-Rata


Demi mempromosikan air kencing sebagai alternatif baja organik tanaman, awek ni sanggup melakukan aksi kencing sambil diperhatikan orang ramai. Orang ramai pula ramai yang mengambil gambar mahupun video aksi 18SX gadis tersebut.

Air kencing yang dikumpulkan boleh dijual kepada pengusaha baja organik dengan harga 1 ribu Rupiah untuk 1 liter. Hasil daripada penggunaan baja organik air kencing yang telah diproses, hasil tanaman dikatakan lebih subur dan bersih.

lagi gambar awek cun buat aksi tak senonoh, klik sini
Ranking: 5

Comments:6

Dunia sudah menjadi haru-biru. Manusia telah hilang akhlaknya,sifat malu sudah terhakis. Haiwan pun jadi pening melihatkan gelagat makhluk yang dipanggil manusia.

08 April, 2013 02:08

macam ni pun ade ke. ape la punya tak senonoh.

Anonymous
08 April, 2013 20:42

Saya sgt sokong akak ...... skarg ni org dah x peduli dgn dosa agaknya smpi boleh buat sebegitu sekali.

30 April, 2013 09:27

+_+ giler betoi....

Anonymous
01 May, 2013 11:27

tutuplah aurat tu...x senonoh betul...tunjuklah contoh yg baik untuk remaja sekarang ni...=[

30 June, 2013 22:11

gambar ini dikategori 18PL....p

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net