Lebih 10,000 Ekor Kucing Di Bunuh Setiap Hari Di China



Di Beijing, kucing-kucing terbiar dan tidak dijaga akan ditangkap dan dijual. Kemudian mereka akan dibunuh dan akan dijadikan makanan exotik masyarakat mereka. 


Kejadian ini benar-benar berlaku di sebuah pasar di china. Lebih kurang 10,000 ekor kucing akan dijual dan dibunuh pada setiap hari. Lebih  kesian lagi apabila kucing-kucing ini dikurung dengan padatnya di dalam sebuah sangkar kecil sebelum dibunuh. 









Ranking: 5

Comments:11

15 October, 2011 00:47

Makan Kucing ke...Tak Berani la...huhuhuhu

15 October, 2011 01:08

@namaberita.com
koz lagilah x brani...

huhu kecian kucng2 tu..=.=...

sedih tgk die org terseksa...

15 October, 2011 06:50

akak tak boleh tgk kucing diseksa mcm ni, nak menitik air mata.....huhu....kucing kan kesayangan nabi? kenapa la hati mereka ni takde rasa simpati, bersalah? ikutkan nafsu dan kerana wang ringgit.

15 October, 2011 15:14

nak menitis air mata bila bace. isk3 ='(

15 October, 2011 16:01

siannyer kucin2 tu..huhu

15 October, 2011 17:06

@~~zAnAfAhMi~~
Kat situ dier org x kenal erti halal dan haram...mana yg boleh mkn dier org akan makan...

15 October, 2011 17:07

@NoRfArAhiNMana taknyer...sian lihat kucing2 yang comel2 tu di jadikan mangsa tuk kepentingan die orang...

15 October, 2011 17:07

@bukan retisyup... cian sangat2...=.=

15 October, 2011 22:53

ya allah. kejam nye mereka !!

20 October, 2011 10:59

wat the heaven! -.-'

16 November, 2011 11:39

sanggup dorg mkn kucing?haiyaaa~

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net