Ladang Dunia Kucing Terbesar


1ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
Kalau korang nak tahu , ladang ni bukan seperti ladang  yang biasa. Ladang ini menempatkan ratusan kucing terbiar dari merata tempat. Ia dibina pada tahun 2003 dari Craig Grant. Sebenarnya, Craig Grant bukanlah seorang yang sangat sukakan kucing sehinggalah beberapa tahun sebelum 2003 (mungkin dier dah suka lepas tu). Kemudian, dia menjadi sangat sukakan kucing dan membina ladang ini untuk menjaga kucingnya. Ladang ini menempatkan lebih 400 ekor kucing dangan kemudahan tempat tinggal dan makanan yang lengkap.
2ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
3ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
4ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
5ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
6ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
7ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
8ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
9ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
10ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
11ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
12ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
13ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
15ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
30ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
29ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
31ladangkucing Ladang Syurga Kucing Terbesar
Wah...kalaulah koz memiliki duit yang banyak, memang koz sanggup beli tanah yang luas dan tempatkan kucing-kucing terbiar di situ...
Ranking: 5

Comments:10

18 October, 2011 00:55

bertuah kucing2 tu semua.. masih ade yang berperikemanusiaan seperti lelaki nie.. hik3.. geram tengok kucing2 tu semua! comel!

18 October, 2011 01:21

awesome!

18 October, 2011 08:24

@Nurul Mazni Sawal
Yes memang amat betuah.

nyaman lak rasanya bila tgk pic2 di atas...

nampak keceriaan di sebalik kucing2 tu...

18 October, 2011 08:24

@miss kinahmmg awesome! ^ ^]

18 October, 2011 12:54

x dpt tgok ler.. sumer gmbr tak kuar.. huhu.. plik btol..

18 October, 2011 13:56

huiyooo , kalaulah dpt pegi sane , mmg tk balik mlysia dh !

18 October, 2011 23:10

best nya dikelilingi kucing. *_*

24 November, 2011 22:24

wow bestnya..sya pun pencinta kuching..

sya
11 August, 2012 12:46

Jom buat rumah dalam ladang tu .

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net