Cara Memakai Topi Keledar Dengan Selamat

Terbaiklah akak...memang smart cara akak pakai topi keledar tu..hihhi.

Korang pernah alami pengalaman jumpa pemandu moto yg tersilap pakai topi keledar tak?
Koz semalam terserempak dengan seorang penunggang motosikal yang memakai topi keledar terbalik, nak tegur segan lak...lagi-lagi masa tu tengah isi minyak kereta...haha ramai gak yang perasan, tapi takde sorang pun nak tegur. Termasuk koz sendiri...
(koz ada alasam tersendiri sebab pam minyak koz jauh skit dari mamat tu^ ^)

p/s: pada yang menaiki moto tu kalau boleh pakai helmet yang benar-benar elok dan ikatlah talinya dengan kemas. Jangan pula ikut cara macam akak kita yang dekat atas tu. haha...
Ranking: 5

Comments:7

20 October, 2011 14:47

selamat kew???confiusnih!hehe

20 October, 2011 14:53

@wan nurul hezrina
Jangan lak ikut cara akak tu pakai sudah...haha..tu dah kalut sangat tu...lambat g pasar kot...:P

20 October, 2011 14:56

mungkin dia confius cara pemakaian yang betul tue hehehe...

20 October, 2011 14:57

@far_east
ye kot...mungkin sebab xda cover plastik depan tu^ ^...tu yang x perasan tu....

20 October, 2011 17:40

sy pernah masa tu dgn abah sekali..dia pon bantai gelak..lelaki lak tu..

21 October, 2011 08:52

kalau bawak laju komfem melayang.. hahah

28 April, 2013 23:35

haha...betul 3x...............

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net