Top Keyword dan Buffered Earnings Nuffnang Budak Nakal

Salam, hari ini koz nak kongsikan dengan korang keyword yang masuk mendadak ke blog budak nakal dalam beberapa hari ini. Cuba korang lihat ramai betul yang mencari keyword Khairul Fahmi Che Mat dimana pelbagai kontrovesi yang sedang melanda beliau keika ini.

Sekarang ini koz jarang blogwalking, sekarang koz main keyword sahaja. Walaupun kemasukkan trafik perlahan, tetapi cukup ar tuk menambah trafik yang sedia ada.

Dalam beberapa hari ni juga pihak nuffnang telah menyumbangkan Buffered Earnings yang koz nanti-nantikan. Alhamdulillah, terima kasih nuffnang. Kamu memang baik hati...

Ranking: 5

Comments:12

08 December, 2011 10:32

rezeki budak nakal..keyword terbaik bro..

08 December, 2011 10:58

terbaik...takde tips ke??kiki

08 December, 2011 11:03

wah, buleh tumpang fofular Apek la yerk.. hehe

tahniah!! nak cikit BE tu boleh???

08 December, 2011 11:05

@Faizalbiasa je tu...lau org lain nyer lagi tinggi...

08 December, 2011 11:05

semua keyword yg penting2 jer masuk dalam blog koz nie...=)

08 December, 2011 11:06

@dirtiehandtips dia ambil tahu berita semasa tu je kot^ ^

08 December, 2011 11:07

@maszmadiApex populer...dak nakal x populer^^...

ehek..boleh2...hihi

08 December, 2011 11:08

@far_east^ ^ rezeki kot...tapi susah gak bersaing ngan blog2 yang lagi mantap dan otai...

08 December, 2011 11:09

@kozumi_roYes betul apa yg hang kata aku selalu try camtu memang berkesan sangat..

08 December, 2011 11:11

hebat keyword dak nakal memang mantap apa rahsia?kongsi2 cikit :D

08 December, 2011 14:16

huhu..memang rezeki la tu..

12 May, 2013 01:02

pandai budak nakal main SEO...

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net