Tempat Dan Gaya Tidur Si Kucing

 Berikut adalah koleksi gambar-gambar gelagat, gaya dan tempat kucing tidur yang koz ada. Agak comel cara mereka tidur.kan. Geram je koz tengok.




Ranking: 5

Comments:13

06 December, 2011 17:18

eiyy,yg dlm kasut tu comel.mcm main cak-cak je sembunyii muka.ahaks XD

06 December, 2011 18:01

so cute yang last tu...

06 December, 2011 18:13

tido dalam kasut?? yucks.. cian lah kucing nieeee.. hehe

06 December, 2011 21:15

yg tido dlm kasut tu tak menahan ye...wangi ke kasut tu si kucing...oooiii. Hehehehe

06 December, 2011 22:03

fuhh.. semua aksi tempat tidur berani mati ni koz..

07 December, 2011 09:16

@zatymemang comel sangatkan...muat lak tu...tahulah die kecik...

07 December, 2011 09:16

@Diana Sofeanyeyak die tito tu...mcm dh pensan je hahhaa

07 December, 2011 09:17

@Nurul Mazni Sawalkucing ni x kisah katne nk tito asalkan tmt tu ada haba...

07 December, 2011 09:17

@Kimmiehaha...die dh pensan tu...x sdar diri sbb bau kasut tu^ ^

07 December, 2011 09:18

@FaKArePa!nTau xpe...tpi aku suka gmbr no 2 tu hahha... silap2 jatuh trus^ ^

12 May, 2013 01:20

comelnya.. geram plak tengok.. kucing DT suka tidur dalam beg...

12 May, 2013 01:21

@Kimmie: tu bukan tidur.. pengsan terus.. ahhaha

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net