Sinopsis dan Trailer Filem Papa I Love You

Sebuah filem terbitan Metrowealth Picture akan menghiburkan anda pa 29 Disember 2011.  Metrowealth Picture menerbitkan sebuah lagi filem bergenrekan romantik komedi yang diarahkan oleh pengarah berbakaiaitu Encik Hashim Rejab. Filem ini mengisahkan tentang seorang ayah yang membesarkan seorang anak tunggalnya dengan dunianya yang penuh kesempitan dari segi kehidupan hariannya.

Filem ini juga di bintagi oleh Lisa Surihani yang akan digandingkan dengan pelakon baru Zalif Sidek "Mat Saja" dalam filem Bini-Biniku Gangster.


Sinopsis Filem Papa I Love You

Filem Papa I Love You turut dibintangi pelakon cilik, Mia Sara Nasuha sebagai Mia. Filem Papa I Love You mengangkat kisah kasih sayang dan dilema yang dihadapi bapa tunggal, Bahar lakonan Zalif terhadap anaknya, Mia selepas kematian isteri manakala Lisa melakonkan Elly.

Selepas kehilangan isteri tercinta, Bahar terpaksa berusaha hidup berdikari. Dia yang sebelum ini sibuk dengan pelajaran dan pengalaman bekerja yang berdepan banyak masalah, membuatkan dia tidak mempunyai keyakinan diri untuk membina hidup baru.

Namun, atas semangat, dorongan dan kasih sayang terhadap anaknya, Bahar nekad untuk berubah. Apakah Bahar akan berjaya melakukannya? Perkenalan dengan Elly juga banyak membantu Bahar menguruskan Mia yang rindukan kasih sayang seorang ibu.

Di sisi lain pula, Elly yang tiada hubungan baik dengan bapanya cukup kagum melihat kasih sayang terjalin antara Bahar dan Mia. Apakah Elly juga mampu memaafkan dan menerima bapanya semula? Papa I Love You mengungkap kasih seorang bapa.

Pelakon Filem Papa I Love You


  • Lisa Surihani : Elly (Pelakon Utama)
  • Mia Sara Nasuha : Mia Sara (Pelakon Utama)
  • Zalif Sidek : Baha (Pelakon Utama)
  • Zaidi Omar : Datuk Kudin (Pelakon Pembantu)
  • Bob (KU2) a.k.a Kuman : Bos (Pelakon Pembantu)
  • Syanie : Tuan Rumah (Pelakon Pembantu)
  • Zul Handyblack : Penarik Kereta (Pelakon Pembantu)

Video Trailer Papa I Love You








keyword:
Filem Papa I Love YouFilm Papa I Love You , Movie Papa I Love YouVideo Papa I Love You ,  Filem Papa I Love You di pawagamFilem Papa I Love You 29 disember 2011 , sedutan papa i love youGambar Papa I Love You , Poster Filem Papa I Love YouJalan Cerita Papa I Love You , Kutipan  Filem Papa I Love You , Pencapaian  Filem Papa I Love You , Kontrovesi  Filem Papa I Love You , Kesilapan  Filem Papa I Love You , Lisa suriani  Filem Papa I Love You , Pelakon  Filem Papa I Love You , Barisan  Filem Papa I Love You , Waktu Tayangan  Filem Papa I Love You , I Love You Papa the movie , Download  Filem Papa I Love You , Free Download  Filem Papa I Love You ,  Filem Papa I Love You Full Movie ,

Ranking: 5

Comments:10

14 December, 2011 08:38

Tak sabar nak tunggu filem ni keluar..

14 December, 2011 08:39

pagi bro...pagi-pagi dh mgdap blog ko..lisa suriani lau belakon mesti ada adik kecik tu.

14 December, 2011 09:01

lisa dgn mia ni mcm dah jadi pasangan ibu dan anak yg paling laris la skrg...:)

Budak Tak Nakal
14 December, 2011 09:27

Koz akak copy okey maklumat ni...lengkap tu...jangan marah tau..

14 December, 2011 09:28

@Diana SofeaTak lama dah nk keluar pawagam..

14 December, 2011 09:29

@FaizalA,ah mungkin sebab mereka nmpk sepadan mcm ibu dan anak..^ ^

14 December, 2011 09:32

@Kimmieyup betul tu...^ ^..

14 December, 2011 09:33

@Budak Tak NakalEh...boleh je silakan kak...^ ^

14 December, 2011 10:58

Memang tak saMemang tak sabar nak tengok citer nie.. :)

14 December, 2011 11:22

bila ni nak keluar ? wuahh.nakk tengokk! :DD

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net