Powered by Jasper Roberts - Blog

Malaysia VS Central Coast Mariners FC 14 Disember 2011


Perlawanan kedua Harimau muda menentang Central Coast Marinerspula akan berlangsung pada 14 Disember 2011 sepatutnya ia diadakan pada 15 Disember 2011 namun terpaksa diubah pada 14 Disember 2011 atas permintaan kelab itu kerana jadual liga mereka yang padat. Skuad Ong Kim Swee terpaksa menerima permintaan itu dan apa yang mereka perlu lakukan adalah melakukan persediaan terbaik dan memikirkan barisan pemain memandangkan tidak mempunyai rehat sehari. Pada perlawanan pertama dengan Sydney FC Ong Kim Swee bercadang untuk menurunkan kesebelasan utama manakala bagi aksi kedua pula beliau akan menurunkan pemain yang kurang diberi peluang sebelum ini.

Skuad Olimpik negara bertandang ke Sydney dalam rangka latihan dan persiapan menjelang pusingan kedua Kumpulan C Kelayakan Sukan Olimpik London menentang Bahrain, Jepun dan Syria tahun depan. Biarpun peluang Malaysia hampir tertutup selepas merekod kekalahan ketiga berturut-turut, namun Kim Swee mahu menggunakan baki tiga lagi perlawanan kelayakan itu untuk mencari keputusan baik sambil memberi pendedahan kepada pemain baru. Di Sydney, Kim Swee membawa 23 pemain termasuk tiga pemain baru, Mohd Sharil Saari, penjaga gol dari Terengganu, Shahrul Saad pertahanan Harimau Muda B dan pemain tengah Felda United, S Sivanesan.




keyword :
malaysia lwnCentral Coast Mariners , malaysia vsCentral Coast Mariners , harimau muda vs Central Coast Mariners , keputusan malaysia lwn Central Coast Mariners , jaringan malaysia lwn Central Coast Marinersvideo malaysia lwn Central Coast Mariners , list pemain malaysia vs Central Coast Mariners , live malaysia vsCentral Coast Mariners , result malaysia vsCentral Coast Mariners , malaysia vsCentral Coast Mariners result , perlawanan persahabatan malaysia vs Central Coast Mariners , video arimau muda vsCentral Coast Mariners , keputusan malaysia vs Central Coast Mariners , keputusan harimau muda lwn Central Coast Mariners , keputusan perlawanan malaysia vs Central Coast Mariners ,
Ranking: 5

Comments:2

13 December, 2011 23:34

go harimau muda

kinnouchi
14 December, 2011 07:18

game pukul berapa waktu malaysia..?

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net