Powered by Jasper Roberts - Blog

Membuat Website Sendiri Dengan WebMatrix Secara Percuma



WebMatrix adalah alat pembangunan laman web percuma daripada Microsoft yang merangkumi semua yang anda perlukan untuk pembangunan laman web. Bermula daripada aplikasi web sumber terbuka, yang dibina dalam template web atau hanya mula menulis koddiri anda. Ia inklusif, mudah dan terbaik semua percuma. Membangunkan laman web yang tidak pernah menjadi semudah itu.

Untuk memulakan atau mewujudkan laman web, anda hanya perlu memuat turun dan memasang WebMatrix menggunakan Microsoft Web Platform Installer. Setelah WebMatrix dipasang,  ia memudahkan anda untuk mendapat dan memasang versi terbaru aplikasi web kegemaran anda secara percuma seperti WordPress, Joomla!, DotNetNuke dan eater.

Info selebihnya boleh ke SINI


keyword:
cara guna webmatrix , cara install webmatrixwebmatrix percuma , cara memasang webmatrix , produk webmatrix bauatan microsoft , buat website guna webmatrix , buat web guna webmatrix ,
Ranking: 5

Comments:5

14 December, 2011 12:44

info menarik bro.

14 December, 2011 13:53

ni lah cara best untuk kami siapkan assignment website kami..yes!!!nak pakai frontpage tak reti sangat..harap harap ni lagi mudah..

14 December, 2011 15:10

web matrik nieleh dak guna untuk buat blog koz?

rezal ahmad
14 December, 2011 15:54

@far_eastNi untuk pengguna WordPress, Joomla!, DotNetNuke dan eater mmg best kalau guna.sangat senang dan mudah

23 April, 2013 22:13

wordpress paling best...mudah guna

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net