Hot! Budak Darjah 6 Pinang Anak Dara Orang di FB



Kalau seingat zaman sekolah dulu, admin pun ada juga minat kat kawan, tapi tak seberani budak ini yang dengan selamber meminang anak dara orang di Facebook. Yang paling tak percaya siap terus terang dengan Mak budak tu.


Ranking: 5

Comments:12

24 December, 2012 21:08

kalau ye pun.. sabar la dulu.. darjah 6 kot.

24 December, 2012 21:10

hnahdy @ itulah pasal, budak-budak sekarang ni terlebih pikiran agaknya^^

24 December, 2012 21:19

Hahaha.. entry nie buat aku gelak sorang-sorang..

Hariz
24 December, 2012 21:22

budak-budak sekarang ni memang peragai macam ni+.+

24 December, 2012 21:54

tampo je sorg2..haha...geli pulak aku membacanya

25 December, 2012 05:29

hahaha.. mesti berbulu je mak ain tu.. adoi.. tgk balik jadi lawak pulak.hahahaha.tapi budak2 zaman sekarang ni lain macam lah advance dia

25 December, 2012 19:45

alahai budak2 zaman skg ni. Kemain, sekolah pun xabis lagi dah ada hati nk pinang anak org. Kelakar sungguh! tapi budak2 camni kena jaga2 jugak. nakal tu kalau tak dikawal susah nanti pengakhirannya..

01 May, 2013 09:22

hahaha..kelakar. cinta monyet

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net