Powered by Jasper Roberts - Blog

Kad Jemputan Kahwin Khairul Fahmi dan Leuniey



Walaupun sibuk memberikan fokus dan tumpuan terhadap perlawanan Piala AFF Suzuki 2012. Khairul Fahmi Che Mat tetap berhasrat untuk menghantar kad jemputan secara peribadi apabila dia tamat dengan perjuangan Piala AFF Suzuki nanti.


"Ketika ini, kad jemputan sudah pun mula dihantar oleh Leuniey dan keluarga saya. Untuk majlis resepsi di Kuala Lumpur, pengurus saya yang menguruskan segalanya. Namun, Insya-Allah, saya akan meluangkan masa seketika untuk menghantar sendiri kad jemputan saya kepada jemputan istimewa," katanya.

Meneruskan penjelasan, Apex rasa bersyukur kerana kad yang direka LH Creative Concept ini memenuhi citarasa dia dengan Leuniey.

"Seperti yang saya sudah maklumkan sebelum ini, hanya pihak tertentu saja yang bakal dijemput untuk majlis resepsi yang bakal diadakan di The Royale Bintang Hotel, Damansara pada 13 Januari depan.

"Bagi peminat yang ingin menghadirkan diri ke majlis resepsi ini, anda semua boleh mengikuti kempen peraduan yang dianjurkan oleh murai.com.my dan radio Era FM.

"THR Gegar pula akan memberikan jemputan eksklusif di Hotel Renaissance, Kelantan yang dijadualkan berlangsung pada 30 Disember 2012," jelasnya.

Apa yang pasti, pihak yang menerima kad jemputan majlis resepsi di Kuala Lumpur perlu membuat RSVP kepada pengurus peribadi Apex sebelum 1 Januari 2013.
Ranking: 5

Comments:6

08 December, 2012 10:30

saya dapat kad dia!.........dlm mmpi.
-_-"

Hop in to our LamBLOGghini!
Arts,decoration,pre-loved,accessories, and lots more! Might be yours..?
www.qiostestblog.blogspot.com

08 December, 2012 13:24

Simpel tapi cantik kahwinnya

08 December, 2012 14:24

patutlah apek tak dapat fokus dalam game, rupanya fikiran dia melayang ke tempat lain ni.hehehehe

08 December, 2012 16:06

tumpuan pada majlis kahwin dah apek skng nie. eks... nak kad dia sekeping. peminat kipas susah mati dia. hehehe

Natisha
08 December, 2012 16:40

comel mereka berdua.....

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net