Fasha Sandha dilarang belai kucing


Fasha Sandha dilarang oleh suaminya iaitu Jejai  untuk membelai dan bermain dengan kucing belaannya. Fasha Sandha berasa sedih kerana tidak dapat bermesra dengan kucing-kucing peliharaannya.

Dikatakan sejak Fasha mula hamil lagi Jejai tidak membenarkan Fasha menyentuh malah melihat kucing-kucingnya sebanyak 13 ekor itu.

"Rasa sedih sangat apabila hubungan saya dengan kucing-kucing terjejas sedangkan sebelum ini saya sering bercakap dengan mereka.

"Malah Jejai telah meletakkan kesemua kucing kami itu di sebuah bilik tingkat atas rumah kami dan dia tidak membenarkan saya naik melihat mereka langsung.


Fasha dan Jejai sedang menanti saat-saat bahagia untuk menimang cahaya mata sulung mereka tidak lama lagi.

"Kadang-kala pernah terfikir juga nak melihat kucing-kucing itu, ketika ketiadaan Jejai, tetapi dah dikira deharka pada suamilah pula," katanya.

Tambah Fasha, suaminya itu risau sekiranya kuman yang terdapat pada kucing boleh berjangkit dan pelakon itu mungkin boleh terkena penyakit sekiranya tidak berjaga-jaga.

"Saya percaya mereka (kucing) pasti merindukan saya. Mana tidaknya, sayalah orang yang menjaga makan, minum serta kebersihan mereka.

"Malah saya turut memandikan mereka sendiri setiap seekor tanpa menghantar ke kedai langsung," ujarnya.

Bagaimanapun, Fasha tidak tahu adakah Jejai membenarkannya dia bermain dengan kucing lagi selepas bersalin kelak.

"Entahlah, kata orang, bila dah bersalin nanti, memang kena elakkan kucing datang dekat dengan bayi kita kerana takut terkena jangkitan kuman, tengoklah macam mana situasinya nanti," tuturnya.

Dalam perkembangan lain, Fasha yang kini mengandung lima bulan itu bakal menjadi duta kepada dua produk ternama kecantikan dan barangan bayi.


Admin: Itu tandanya Jejai sangat ambil berat akan kesihatan Fasha Sanda^^..
Ranking: 5

Comments:5

05 December, 2012 21:23

sebenarnya xda efek apa pun.. lagi bnyak kebaikan ada la

06 December, 2012 09:22

annoying giler la... org lain pregnant gk...tp xde la sampai takleh sentuh kucing... kucing tu bukan binatang najis pon...

ape ingat if tak sentuh kucing, bleh sihat sentiasa ker? jgn jadikan kucing tu beban orang mengandung sebab Rasulullah s.a.w. sangat cintakan kucing...

p/s: lebih baik jauhkan diri dengan perokok....tetttttt... pikir sendiri yekk...

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net