Selamat Pagi Cikgu!

Senyum SIkit
Salam semua, pagi-pagi ni bangun-bangun jek dah kul 10.30 pagi..Adus agak lewat koz bangkit hari ini, mungkin kepenatan yang di alami semalam yang mengakibatkan koz terlena dengan begitu lama.
Ucapan Selamat Pagi
Semalam banyak tugasan yang harus disettlekan dengan tempahan design yang makin lama makin meningkat hari ke hari, syukur Alhamdulillah. Hari ini selepas Solat Jumaat baru mulakan kerja menyiapkan design-design yang lain.

Memang dugaan untuk menyiapkan design-design ini apabila PC telah menunjukkan tanda-tanda negetif, perkara negetif yang dimaksudkan adalah pc mengalami gangguan pada RAM yang sudah tidak mampu menahan kepantasan proses perjalan PC(dah macam saintis lak). Senang cerita kena upgrade RAM ke tahan MAX baru okey kot hahaha.

Buat masa ini masih belum boleh nak upgrade, nak kumpul duit tuk upgrade grafik card sekali nanti ahak. Semoga hari ini segala urusan berjalan dengan lancarnya...Amin...

p/s: Tajuk tu macam tak kena lah pulakkan...hihihi
Ranking: 5

Comments:10

22 February, 2013 22:09

Hehe koz...mulakan hari koz dengan meminum kopi. Kopi apa? Kopi royal cappucino 19 dalam 1.

Dapatkannya disini http://rcc2u.com

30 May, 2013 16:29

19 in 1 O_o........ banyak giler...

30 June, 2013 20:27

@rcc2u:kopi apa tu.. ahhaha

30 June, 2013 20:27

rindu pula dengan zaman seklah

30 June, 2013 20:27

dulu DT jadi ketua kelas. mmmg hari hari akan sebut selamat pagi cikgu

30 June, 2013 20:28

rindunya zaman sekolah.. rasanya zaman sekolah ni la terbaik

30 June, 2013 20:28

@mohdazahar:itu la banyak gila in one.. mabuk kang tu

30 June, 2013 20:28

garang betul muka budak tu

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net