Budak Nakal Vs Emma Maembong

Emma-Maembong
Salam semua, ahak disebabkan buzy tahap hyper agak kuranglah koz akan mengupdate blog ini. Banyak juga tempahan-tempahan design masuk sejak kebelakangan ini, Alhamdulillah rezeki.

Jadi koz mohon maaflah ya tidak dapat sajikan korang dengan artikel-artikel terbaru. Berkenaan gambar di atas abaikan sahaja, memang takde kena mengena dengan artikel ini haha, cuma sekadar hiasan semata-mata kan boni kacak kan hahaha...

Nanti bila keadaan terkawal koz akan aktif seperti biasa ok...Jangan nakal-nakal ya:P

Keyword emma maembong
Keyword terbaik Emma Maembong

Ranking: 5

Comments:15

05 February, 2013 21:50

oi!! jadah betul.. itu emma tok yang punya :3

05 February, 2013 21:56

isi entri xde kne mengena dgn tjuk..huhu

05 February, 2013 22:19

ahahahaha.. macam siot kan ko ni??hahahaha

05 February, 2013 22:24

@Tok Uban Oh itu cucu tok ya??xpe kami berkawan sahaja..boleh ya tok^^?

05 February, 2013 22:24

@Katak Comel Memang xde kena mengena pun haha..Kat gambo tu ada la kot kena mengena...:D

05 February, 2013 22:25

@boni kacak Ala bro...aku pun nak fames juga...bolehkan???ala...leh la bro..hahaha

05 February, 2013 22:28

fuh ramainya cari nama emma maembong

05 February, 2013 22:47

asal cantik je orang cari... asal orang cari je, cantik.. hehehehee

05 February, 2013 23:27

wah byknya keyword artis

06 February, 2013 11:17

memang nakal .. hakhak

08 February, 2013 18:03

ok kak sha jeles.. aahhahha

09 February, 2013 18:52

siot..gambar emma maembong peluk ko..haha...woi, aku punya tu..kekeke

31 March, 2013 03:15

uiihhh brlaga pipi laa!!

p/s: dtg sini dr bonikacak.com

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net