JADUAL KUMPULAN C KELAYAKAN OLIMPIK 2012 MALAYSIA VS BAHRAIN


Perlawanan berikutnya pula Harimau muda kita akan bertemu dengan Bahrain bagi Kelayakan Olimpik 2012.Sepak mula akan pada 27.11.2011 pada pukul 8.45 malam dan perlawanan ini akan berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil, Kuala Lumpur.

Walupun tewas di tangan Syria tapi tak mengapa. Kita lupakan tentang perlawanan itu dan fokus pada perlawanan ini pual. Moga pasukan Harimau Muda dapat bermain dengn bersemangat untuk berdepan dengan Bahrain nanti.


Jadual perlawanan Malaysia vs Bahrain Kelayakan Olimpik 2012

1st leg:

Tarikh: 27 November 2011

Tempat: Stadium Nasional Bukit Jalil

Masa: 8.45 malam

2nd leg:

Tarikh: 05 Februari 2012

Tempat: Bahrain


Ranking: 5

Comments:10

Diana Sofea
25 November, 2011 10:14

tak dapat nak tengok.dlm pjalanan balik kmpg time tu...

25 November, 2011 10:24

@Diana Sofeaoh sofea balik ke mana??

xpe nnt boleh tgk siaran ulangan di youtube or astro arena^ ^

25 November, 2011 11:29

go harimau muda go..

25 November, 2011 15:32

suka pasukan bola malaysia sekarang...tak perlu nk sokong klab EPL dah.

25 November, 2011 15:34

@DaUSGO!GO!GO!...malaysia boleh ^ ^

25 November, 2011 15:34

@cute_miraBetul tu...koz skrg ambil tahu pkembangan skuad bola malaysia je...:P

25 November, 2011 19:36

sama suka Bola sepak Malaysia je lain2 tk reti nak feel haha

26 November, 2011 19:52

barisan pemain sudah kembali cergas setelah mengharungi perlawanan getir dan padat pada sukan sea yang lalu..
kini skuad emas mampu mencipta kejutan..
~selamanya harimau malaya~
http://caripunca.blogspot.com/2011/11/kelayakan-olimpik-2012-malaysia-vs.html

29 November, 2011 15:01

malaysia kalah pada saat akhir..takde nasib nak buat macam mana.hehe...

29 November, 2011 15:15

@Puan KutuXpe ...takde rezeki...

apa2 pun koz tetap sokong anda harimau muda...

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net