Aminah Di Cucuk Jarum



Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian semasa berada di kelas. Pada satu hari di kelas agama,dia tido seperti biasa.

Ustazah pun tanya soalan kepada murid-muridnya.
"Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?". 

Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit. Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,
Aminah pun menjerit
 "MAK!!" 

Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.
Aminah sambung tido balik.

Ustazah tanya lagi soalan.
"Sape pencipta alam dan segalanya?"

 Budak tu cocok lagi ngan jarum,
Aminah pun menjerit
"YA ALLAH!!" 

Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.
Aminah sambung tido balik.
Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.
"Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?" 

Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata
"Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!"

 Ustazah tu terus pengsan.

hihihi...
Ranking: 5

Comments:11

29 November, 2011 09:37

wooo... =)

29 November, 2011 09:56

@far_east
nape far east^ ^...

29 November, 2011 10:00

hahaaa....

29 November, 2011 11:33

tak sampai ati nak gelakkan aminah hehehe...opss tergelak jugak

29 November, 2011 12:01

heheh yang last tu tak tahan ..

Diana Sofea
29 November, 2011 15:13

alahai yang last tu tak boleh tahan..

29 November, 2011 16:44

kelakar gila cerita ni...kesian si aminah tu.

29 November, 2011 16:47

@far_easttakpe...pasni koz guna nama boboi lak ye hihihi

29 November, 2011 16:48

@puanbeekikiki...sian ustazah tukan...:P

29 November, 2011 16:48

@Diana SofeaAyat last tu ar kne power sikit baru lh wat org tergelakkan^ ^

29 November, 2011 16:49

@FaizalTerlebih kasihan bro...tah apa jadilah aminah tu lps kejadian^ ^

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net