Buat maksiat sambil berdoa di facebook


Dari luahan hati gadis cantik ini, memang sedap apabila kita membaca doanya. Tetapi sayang sekali doanya untuk memperkuatkan jodohnya bersama teman tersayangnya dicemari dengan paparan gambar yang tidak molek mata memandang.

Kozumi berharap semoga gadis ini sedar akan kesilapannya supaya dapat memperbaiki diri dan akhlak sebagai wanita muslim yang memiliki cari-ciri wanita soleha. Amin...




Ranking: 5

Comments:3

23 September, 2012 12:37

Dah macam perangai remaja sekarang ni, couple ja mesti nak dakap-dakap,peluk2..hmm.. parah2..


Nota kaki:
AsiaCube menawarkan perkhidmatan untuk bertukar like,pengikut serta trafik :)
Lawati AsiaCube - The Best Free Social Exchange Site! untuk pendaftaran percuma :)
Muat turun panduan ringkas AsiaCube : Tutorial AsiaCube

23 September, 2012 12:38

Assalam, inilah perkara yang tak patut kita buat sebenarnya... Andai kita suka dan sayang dekat seseorang itu dan ingin bersamanya suruhlah dia tu cepat2 datang meminang dan janganlah mcm dekat atas tu... Harap kita semua terhintarlah dari perkara2 yg boleh merosakkan diri sendiri dan memalukan keluarga... Aminnnn (^_^)

24 September, 2012 09:43

apa motif dia berdoa sambil nak tayang gambar camtu. konon nak kasi fren dia jeles ka camana.. jijik aku tengok. moga dia sedar dan berubah!

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net