Komik Raya @ Budak Nakal Blogspot


Hai all...apa khabar?sihat ke.....Ni puasa ke tak ni....hihihi...Sebelum koz  ceritakan berkenaan post kali ini koz nak tanye,korang dh guna ke widget raya yang koz dh buat?Kalau belum korang boleh lihat di SINI dan SINI...Okey post kali ini koz nak kongsi dengan korang hasil kerja koz dalam bidang seni...Art koz pada kali ini adalah dalam versi komik...Ahak sekeping je koz buat....okey tak???
Ranking: 5

Comments:7

11 August, 2011 12:27

saya dah amek dua2 widget koz...ala nak lagi versi komik tue...pendek sgt laa koz...pandai koz design yer

11 August, 2011 12:30

@far_east

oo okey^^...

esok koz postkan versi 2 pula okey....

yeap...mmg hobi koz wat design2 ni^^

11 August, 2011 18:18

aku pun insaf bace keh3
kozumi, lama gila x singgah sini. masih ingat umie x ni?.

11 August, 2011 18:53

@Umie Artoqiemie
Hai..ahak tu la lama dh umie x dtg jguk cni...hihi...

mana tak ingatnyer...koz ingat agi...hihi...wah umie mmg brani erk pakai pelbagai colour mmg cool...^ ^]

20 August, 2011 21:02

nice..

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net