Tempahan Header Dari Cik Iera

http://img266.imageshack.us/img266/1892/ieraheader2.png

Hai all..hari ni koz nak pamirkan hasil design header yang koz buat dari tempahan cik iera...Design di atas koz hasilkan menggunakan Flash dan anggaran masa membuatnya dalam sejam lebih...Alhamdulillah rezeki hari ini...
Apa-apa pun thankz koz ucapkan kepada cik iera kerana sudi berurus niaga ngan koz(dah mcm wat bisnes besar lak hihihi)...Kepada sesiapa yang berminat , koz sedia menerima tempahan...Segala butiran korang boleh lihat di SINI....^ ^
Ranking: 5

Comments:3

30 January, 2011 10:37

Waaahh.. Cantik bangatttt.. Nnti nk tempah kt koz wat jgk lah. Tp xde idea lg nk koz designkn cmne.. Hihi..

30 January, 2011 23:02

Fathiha Zainal Nak tempah lh jek...lau xde idea koz lh tlg kongsikan^ ^

30 April, 2013 21:58

suka akan warnanya.. sweet sangat

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net