Powered by Jasper Roberts - Blog

Cristiano Ronaldo

http://img443.imageshack.us/img443/6162/ceritalawakbudaknakal.png

Keesokan hari setelah piala dunia berakhir, Cristiano Ronaldo yang dikenal sebagai pemain dari pasukan portugel, merasa malu kerana telah gagal memberikan kemenangan kepada negaranya.

Cristiano Ronaldo ingin keluar rumah, tapi dia malu dilihat orang ramai. Maka menyamarlah dia dengan menggunakan pakaian perempuan dan make up. Tidak jauh dia keluar rumah, ada seorang nenek memanggil, “Ronaldo!!!kesini!!!”

Dia merasa malu, kerana penyamarannya sudah terbongkar. Dia segera berlari kembali ke rumah dan mengganti tema penyamarannya.
Kali ini dia keluar dengan menggunakan pakaian koboi dengan topi dan kacamata hitam. Sekali lagi tidak jauh dari rumah, dia dipanggil dengan nenek yang sama, katanya “Ronaldo!!! nak kemana?? ke sini dulu bro..”(Dalam bahasa portugel)

Cristiano Ronaldo yang terbongkar penyamarannya, dengan kecewa dan segera berlari menuju rumah.
Kemudian dia mengganti tema penyamarannya. Kali ini dia menggunakan pakaian badut dengan make-up khas ala badut dan hidung khas badut.

Dia keluar rumah, dan tidak jauh dari rumahnya, dia bertemu dengan nenek yang sama, dan nenek itu memanggilnya, “Ronaldo!!!”. Dengan perasaan kecewa karena berkali-kali penyamarannya terbongkar oleh nenek itu, dia datang menghampiri nenek itu. Dengan nada agak kesal dan geram, Cristiano Ronaldo berkata kepada nenek itu dengan bahasa portugel, “nenek nak apa ha?? dari tadi panggil..”

Kemudian nenek itu menjawab dengan suara agak berbisik, “ini aku, Messi. Aku juga menyamar, jangan bising-bising ya..”
Ranking: 5

Comments:4

30 January, 2011 22:36

wakakaka, hampeh je :3

30 January, 2011 22:39

wah lama x dgr kabar???

30 January, 2011 23:12

hahahaha..lawak la bro...

Entri Terkini : ‘Spiderman’ terima padah

30 January, 2011 23:36

Hampeh!! dush2

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net