Rindu suasana pemandangan kampung

pemandangan kampung, sawah padi kampung, gambar orang kampung

Rindu suasana pemandangan kampung - Sebenarnya kozumi rindu sangat-sangat suasana kampung. Dulu-dulu sewaktu kecil suka sangat kalau dapat balik ke kampung sebab kozumi memang suka sangat-sangat suasana kampung yang nyaman dan tenteram. 

Dapat bersiar-siar lihat keindahan alam semulajadi yang masih lagi kekal dengan sawah padi, parit, dapat tengok lembu, kerbau, kambing, itik, ayam dan seangkatan dengannya cewah hahaha ayat.

Tapi sekarang ini kampung dah tiada, kalau rindu suasana kampung pun hanya dapat menatap gambar-gambar sahaja. Agak-agak bilalah dapat merasa suasana kampung sekali lagi. 
Ranking: 5

Comments:8

27 November, 2013 15:15

cik pon rindu kat kampung....hujung bulan baru balik..tu pon sekejap je..mklum lah xde cuti...huhuhu

27 November, 2013 15:27

jom balik kampung!

27 November, 2013 16:04

best noh dapat blk kg...huhu hidup seorang perantauan...

27 November, 2013 21:46

aman dan damai

28 November, 2013 16:43

kampung kat mana?

02 December, 2013 15:25

cemana bleh kampung dah xde?.. dek kerana pembangunan ke?

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net