Powered by Jasper Roberts - Blog

Raja Syahiran Britain's Got Talent



Raja Syahiran Britain's Got Talent - Salam semua alhamdulillah tahap kesihatan kembali pulih. Sebentar tadi kozumi ada blogwalking ke blog-blog rakan-rakan dan terjumpa satu artikel yang menggagumkan dimana seorang rakyat malaysia telah berjaya mengukir namanya di sebuah siaran yang sangat di minati ramai iaitu Britain's Got Talent. 

Dimana Raja Syahiran pemuda yang berasal dari Subang Jaya itu berjaya melayakkan diri pusingan pertama program itu dengan berbekalkan kebolehan meniru mimik suara "Chipmunk" dan kemampuan menghasilkan bunyi 'beat box'.

Kalau ikutkan bukan calang-calang peserta yang boleh masuk ke peringkat seterusnya di dalam Britain's Got Talent, hanya yang terbaik yang dipilih dan disitulah kita boleh menilai bahawa Raja Syahiran ini seorang individu yang sangat berbakat besar.

Apa-apa pun duakan yang terbaik semoga Raja Syahiran akan terus memberi persembahan yang terbaik dan memukau untuk berjaya melayakkan diri menjadi peserta akhir program itu yang bakal bersiaran Januari depan.

Video Raja Syahiran Britain's Got Talent
Ranking: 5

Comments:2

21 November, 2013 16:15

Subahan Allah...punya bakat besar raja syahiran ne..

21 November, 2013 20:21

He's very talented.
^____^
my coursemate ni. cuma lain kelas je.

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net