URGENT: Petknode! Perkhidmatan Jagaan Haiwan Yang Teruk!!!



PETKNODE CAT BOARDING



Hai all...salam lebaran koz ucapkan kepada korang...Tujuan posting kali ini bukan untuk mengucapkan selamat hari raya tetapi posting pada kali ini berkenaan "PETKNODE"...

Apa itu "PETKNODE"?Petknode adalah sebuah  perkhidmatan yang menawarkan jagaan kucing dengan kadar yang amat berpatutan khusus untuk pemilik kucing di kawasan Lembah Klang. Dengan pelbagai kadar promosi yang ditawarkan sepanjang tahun, pemilik kucing kini mampu untuk menjaga kebajikan dan keselamatan kucing mereka tanpa perlu mengeluarkan perbelanjaan yang lebih....


Apa yang di janjikan hanya tipu semata-mata kerana baru saja petang tadi koz menerima berita ini di laman facebook koz yang mengatakan  sebanyak berpuluh-puluh ekor kucing dalam keadaan kelaparan dan tidak di jaga dan ada juga yang telah mati akibat kelaparan...hurm...keciannya... T_T sedih koz bila dengar kabar ini... memang koz doakan agar pemilik kedai tersebut menerima hukuman yang setimpal dengan kesalahan yang di lakukan...Di sini koz sertakan beberapa keping gambar kucing yang mengalami nasib malang ini:-



kurus kering tak makan dan minum...



dengar kabar kucing di atas ini telah mati kelaparan bersama anaknya...




ini pula video yang memaparkan di tempat kejadian...




info-info lain korang boleh baca di sini:-





Kepada semua owner kucing² yang boarding di Petknode, sila buat repot polis, tulis surat ke Jabatan Haiwan (DVS), SPCA dan tribunal pengguna kerana penipuan perniagaan oleh mereka.

Sila emelkan juga nama, ic number, no fon dan bilangan kucing yang korang boarding. KTAJ dengan kerjasama MDDB selangor akan cuba dapatkan keadilan undang² untuk kucing² kalian.

Sebarkan kepada rakan² yang sama² board kucing di Petknode.

- ktaj0311@gmail.com.
Ranking: 5

Comments:6

05 September, 2011 08:51

perghh sial nya.! shit!! baik bagi aku je kucing tu.. damn!!

http://www.kaio.my

05 September, 2011 10:50

@Kaio
ni bukan mslh nk bagi ke apa tpi...maslh owner kucing nk g braya..biasa lah mesti la nk ltak kucing depa di bhgian pnjagaan kucing...balik2 apa yg di harapkan lain yg jdi...owner kedai tu mmg x btgjwp tul...mmg x bperikmanusiaan...lau x mampu nk jaga jgn la wat pniagaan cmni...hurm....geram akuu....

05 September, 2011 13:26

jahat :b:

05 September, 2011 14:34

kesian bile tgk mak n anak kucing yang mati tue...

yang baru beranak lagila kesian...

dorang tak dosa kot...

=((

06 September, 2011 11:51

kesianye....

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net