Powered by Jasper Roberts - Blog

Wajah Dulu Dan Kini 5 Artis Popular

Aku yakin ramai je penduduk Amerika yang suka sangat nak ceburi bidang yang pemes-pemes ni. Sebab tu lah dari kecik lagi dah dididik untuk menonjolkan bakat masing-masing agar fofular bila dah besar.



So, jom kita tengok retis mana lah yang kecik-kecik lagi dah pemes. Adakah korang kenal lagi dengan dorang ni?



 1. Miley Cyrus.


Sape jek yang tak kenal dengan budak yang terkenal dengan watak "Hannah Montana" ni weyh?? Dah lah innocently comel, suara sedap pulak tu. Nak-nak bila dia nyanyi lagu "The Climb" yang sangat perghhhhhh tu. Tapi malangnya, bila dah besar, jadi perempuan tah pape pulak =_____=. Bagi peminat tegar citer Hannah Montana, mesti sangat kecewa dengan karakter baru Miley ni. Kan?



2. Raven Symone



Ni adalah pelakon dalam citer "That's So Raven". Alaaaa, pompan yang psiko psikik boleh tengok dan ramalkan apa yang akan berlaku pada masa akan datang tu. Sape yang zaman kecik-keciknya suka tengok Disney Channel, mesti tahu citer ni. Er,, tapi sekarang Raven ni macam senyap jek...? Atau aku yang tak pernah tahu perkembangan dia ni? pfffttt =P



3. Hayden Panettiere


Aku tak pernah perasan pulak si Hayden ni berlakon masa kecik-kecik dulu. Eh, ke aku yang memang tak pernah kenal dia masa kecik ea? Hehe. Yang penting, aku suka sangat tengok dia sengih nampak gigi dia yang cantik tersusun tu. Cantik. Paling aku suka tengok dia berlakon dalam citer pape yang melibatkan cheerleading macam "Bring It On".



4. Emma Watson


Hoi hoi hoi... sape jek yang tak pernah tengok citer "Harry Potter" ni? Ish, sekuel ni pemes kot ! Kelakar kalau korang kate tak penah dengar. Hikhik. Walaupape pun, aku paling suka tengok Harry Potter and the Sorcerer's Stone. Time dorang masih sangat kebudak-budakan. Harry, Hermione dan Ron Weasley. Persahabatan yang sangat kiut. =3 . Kecik-kecik si Emma ni, comel. Dah besar cun bergaya lah pulak. Kan?



5. Selena Gomez


Heee.. Si Selena ni pulak, dari dulu sampai lah dah anak dara boleh kawen ni, aku muka dia macam tuuu jek. Tak berubah mana pown. Baby face sangat. Tak payah cucuk botox weyh. Haha. Katenya dia pemes dalam citer "The Suite Life Of Zack & Cody" kat Disney Channel tu. Tapi korang kenal Selena Gomez ni kat dalam citer apa? Atau lagu dia yang mana yang korang suka dengar ea?



So, antara 5 artis yang aku tunjukkan ni, yang mana satu korang paling suka dan yang mana satu korang dah kenal paling lama? Cewahhh. Bajet macam kawan lama pulak dahh >__<. Oh ya, dan yang mana satu korang rasa membesar dengan cantik dan molek?



Sepatah kata Iman Hayfa :

Hee,, kalau retiss, dari kecik sampai besar orang korek nak tahu perkembangan diri dorang. Aku ni? Nama penuh aku pun takde orang nak amek tahu. Jeles? Ceh. Takde mase lah. =3



Ranking: 5

Comment: 1

17 December, 2013 00:15

hahahaha sama lah :D hihihihii. Jeles takde masa :p
Hm miley lah paling sedih n kesian tp nak wat acane haih.
Hihi emma watson kekal cantik.

thats so raven tu tak tahu ape jadi dah hhahah

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net