Blog Terbaik Malaysia 2010 (Budak Nakal Blogspot Tercalon?)


 ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Hai all...apa kabar?...hihi...wah bila korang lihat tajuk ini mesti korang tertanya-tanya...Blog manakah yang terbaik dalam Malaysia pada tahun ini...Ini yang koz nak ceritakan ni...

Alhamdulillah terlebih dahulu koz nak ucapkan ribuan terima kasih pada bro azman roslan sebab sudi meyenaraikan Blog Budak Nakal ini dalam sistem pemilihan Blog Terbaik Malaysia 2010...Blog koz ini tercalon dalam kategori Blog tutorial Pilihan...anda banyak lagi kategori-kategori yang di pertandingkan...Kalau korang nak lihat dan membuat undian korang boleh lihat di SINI ...undilah dengan bijak okey^ ^....Tarikh akhir undian pada 8 pagi 30 nov 2010...wah...tak lama dah...Adakah Blog koz ini akan tersenarai dalam pemilihan akhir?...Hanya korang yang tentukan^ ^...
Ranking: 5

Comments:14

28 November, 2010 22:16

goodluck koz!! lame giler bro x update.haha

28 November, 2010 22:23

mekacih^^...

hah tau xpe...koz byk sgt kje sampai xde mase nk update blog..hihi

ni bru ada masa lik tuk aktif semula^ ^

28 November, 2010 22:45

Gud luck! :)

28 November, 2010 23:41

good luck..jgn nakal2 sgt bile dah menang nnt...heee

29 November, 2010 01:45

AiDa AzRyN

Mekacih^ ^

29 November, 2010 01:46

rizal jabai
Mekacih...xdelah ni ngah jdi budak baik2 ni hihihii

29 November, 2010 10:25

tahniah akk:)

03 December, 2010 17:12

CONGRAT BUDAK NAKAL..MAJULAH BANGSA KU..

26 April, 2013 01:46

tak sangka koz hebat dari dulu lg

30 June, 2013 18:46

@Syat0za:akhir nya koz update juga kan

30 June, 2013 18:46

@kozumi_ro:biasala setiap manusia akan sibuk

30 June, 2013 18:46

@AiDa AzRyN:good luck juga

30 June, 2013 18:47

@rizal jabai:koz sentiasa nakal.. hoho

30 June, 2013 18:47

majula koz untuk negara..
nak header.. heee

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net