Powered by Jasper Roberts - Blog

Hobi Lukis Karakter Kartun Comel

Salam semua, bila sebut sahaja hobi semua orang pasti ada memiliki sikap sebegini. Hobi merupakan sesuatu perkara atau pun perbuatan yang kita minat dan suka melakukannya. Antaranya seperti mengumpul setem, mengumpul majalah, bersukan, dan sebagainya. Kebiasaan perkara ini dilakukan bila kita ada masa yang terluang. Jadi masa ini tidak terbazir dengan perkara-perkara yang sia-sia.

Kalau macam koz, hobi koz masa lapang adalah menconteng. Memang hobi ini telah ada sejak koz masih kecil lagi. Koz memang suka sangat benda-benda yang comel. Sebab itulah kalau koz melukis sesuatu kartun itu pasti kartun itu nampak comel.






Ini adalah antara koleksi kartun yang pernah koz lukis. Semua watak ini adalah hasil idea dari kzo sendiri. Semuanya menggunakan imaginasi sendiri. Cara sebelum melukis, koz akan berimaginasi dahulu di dalam otak, kartun yang macam mana yang koz nak lakar. Bila dan dapat, koz akan mula melukis dengan cara lebih kurang copy anda paste dari dalam minda ke atas sebuah kertas atau pun media art di komputer.



Ranking: 5

Comments:5

07 May, 2015 20:21

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

16 May, 2015 14:21

cantik kartun. btw done follow u, follow mine too :) - Noob

17 May, 2015 23:19

Dulu time hana sekolah rendah sek men.hana selalu lukis kartun tiru majalah ujang.hehe

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net