Cara tidur nyenyak

gambar hamster comel

Salam semua, hari ini malam seperti biasa masih lagi belum lelapkan mata. Semenjak bergelar retis ni memang selalu buzy dengan job-job yang bertimbun, cewah retis hahahaha...koz ulang baling kata-kata tadi yang sebenar... Semenjak bergelar designer ni memang selalu buzy dengan job-job yang bertimbun sampaikan waktu tidur pun terpaksa di kurangkan...Maksudnya tak cukup tido la...hahaha..mata ni pun dah macam panda.

Kekadang tu bila tiada job pun dah mula susah nak tidur dengan lena dan nyenyak. Bila terjaga dari tidur dan susah nak tidur semula...alahai. Akibatnya berdenyut-denyutlah kepala ni sebab tak cukup rehat. SUsah juga ya bila buat bisnes sendiri rupanya, belum lagi pasang pekerja tu...lau dah pasang pasti bertambah berdenyut-denyut kepala ni nak layan perangan-perangai pekerja ni hahahaha...

Jadi berbalik pada tajuk di atas, korang ada tak tips atau cara tidur nyenyak ? :P kongsikan please...
Ranking: 5
 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net