Powered by Jasper Roberts - Blog

Blogger Penipu!!!


Blogger Penipu, inilah yang sering diucapkan oleh rakan-rakan kozumi di dalam laman facebook. Pemikiran sebegini terjadi apabila semakin ramai blogger-blogger yang tumbuh bagaikan cendawan apabila mengetahui dengan hanya berblog boleh mendapat income sampingan sama ada secera fulltime atau sebagai hobi sampingan. 

Kenapa sebutan "Blogger Penipu" berlaku? Apakah pandangan korang sebagai blogger yang menjadikan blogger ini sebagai tempat menyebar atau berkongsikan perkara-perkara yang positif tetapi hanya disebabkan sesetengah blogger yang gemar menyebar atau menyalurkan berita-berita palsu kita pula terkena tempiasnya.

Mereka anggap dengan cara ini dapat mengaut keuntungan dan income yang tinggi dengan cara begini dari pihak-pihak periklanan yang menyediakan kemudahan untuk blogger. Terasa bagaikan perkara ini semakin parah bila melihat hasil perkongsian sesetengah blogger ada yang keterlaluan dengan menyebarkan berita-berita yang mengaibkan orang serta tidak menjaga hati dan perasaan pengunjung. 

Haruskah perkara ini dibiarkan sebegitu sahaja? 

Jom hasilkan satu entry dan kongsi di sini (link di commants)bagi membahas perkara yang berlaku ini...!
Ranking: 5

Comments:2

20 August, 2014 16:36

Ada gak dengar sebelum ni di FB. Tulah kerana nila setitik rosak susu sebelanga.

Jom terjah : iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger

17 November, 2014 17:25

org tu dengki kot...

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net