Powered by Jasper Roberts - Blog

Mandi Lumpur

http://img443.imageshack.us/img443/6162/ceritalawakbudaknakal.png


Seorang Lelaki tua memasuki bilik doktor untuk pemeriksaan fizikal tahunan. Setelah beberapa minit, doktor keluar dan berkata, "Harun, aku minta maaf, tapi kami mendapati anda menghadapi keadaan yang hanya memungkinkan anda untuk hidup 6 minggu sahaja lagi.

"Tapi Doktor," Harun menjawab, "Saya merasa sihat, saya tak merasa lebih baik dari tahun ini... Hal ini tidak mungkin benar. Apakah tidak ada yang boleh saya lakukan?"

Setelah beberapa saat, doktor berkata, "Ya, anda mungkin boleh ke spa kesihatan yang baru di hujung jalan ini dan mandi lumpur setiap hari".

Harun bersemangat bertanya, "Dan itu akan menyembuhkan saya?"

"Tidak," jawab doktor, "tapi itu akan membuatkan anda terbiasa dengan tanah."
Ranking: 5

Comment: 1

24 April, 2011 14:50

HAHAHAHAA... GURAU KASAR NAMPAK DOKTOR TU... EKEKEKEEE

Nak Crack WEP key atau WIFI?? jom ke
Anda ingin Crack WEP? Anda nak Reveal WiFi Passwor...

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net