Showing posts with label Trafik Blog. Show all posts
Showing posts with label Trafik Blog. Show all posts

Beautiful Trafik Budak Nakal

53 comments


Hai all...wah hari ini koz rasa teruja sangat-sangat bila tengok trafik budak nakal blogspot dalam minggu ini semakin okey dari bulan sebelumnya.Setiap hari tak kurang dari mendapat 900 ke atas.Kalau ikutkan trafik budak nakal blogspot ini penat mencecah 4k sehari.Maklumlah dah beberapa bulan koz tak mengaktifkan diri ini di sebabkan buzy yang teramat sangat.

Sekarang masa nak berblog sudah ada, bolehlah koz aktif semula.Kalau ikutkan memang koz jarang berblogwalking dalam beberapa minggu ini.Saja nak cuba lihat hasil yang akan berlaku jika koz tak melaksanakan blogwalking.

Sekarang apa yang koz nantikan sudah terjawab.Korang lihatlah trafik di atas, okey tak?Bagi yang otai-otai mesti lagi tinggi trafik korangkan kan kan^ ^...hihi...
terutama blog kak yanmie (blog idola koz ni...eceh macam nak bodek lak :P)
 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net