Powered by Jasper Roberts - Blog

Produk Minuman Durian Belanda Terbaik

 

Produk Durian Belanda Terbaik

Durian Belanda 

Kaya vitamin; sinonim untuk merawat kanser. Khasiatnya dikhabarkan 200 kali ganda lebih efektif daripada membuat rawatan kemoterapi. 

Ketua Jabatan Sains Tanaman, Fakulti Pertanian, Universiti Putra Malaysia; Prof Madya Dr Siti Zaharah Sakimin berkongsi hasil penyelidikannya tentang tumbuhan ini. 

Ujar beliau durian belanda memenuhi keperluan harian manusia yang memerlukan sejumlah 60 milligram(mg) vitamin C untuk mencapai tahap kesihatan yang baik. 

Merawat Kanser, Merawat Osteoporosis, Mengatasi kencing tak lawas, Mengurangkan Migraine, Mengatasi Anaemia, Merawat Ulser Mulut, Merawat buasir.



Macam saya, saya sudah amalkan satu produk yang berasaskan Durian Belanda 4 tahun dah, Alhamdulillah banyak kelebihan yang telah saya perolehi bersama keluarga saya.

Produk yang saya maksudkan adalah produk makanan tambahan MD7 NTDOT keluaran bumiputra dan ada pelbagai kelulusan dan award, yang pasti produk MD7 NTDOT HALAL!

Info lanjut berkenaan produk ini anda boleh KLIK SINI!


Ranking: 5

Comments:2

28 February, 2024 12:12

Sedap tu jus durian belanda.

03 April, 2024 03:45

Your writing style captivates. Grateful for the joy I find in your posts.

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net