Powered by Jasper Roberts - Blog

Rindu Merasa Suasana Sepetang Bersama Blogger 2016



Salam semua, di sini kozumi ingin memohon maaf kepada sahabat-sahabat blogger kerana kozumi tidak dapat hadir pada Majlis Sepetang Bersama Blogger 2016 baru-baru ini.

Di sebabkan ada perkara yang penting untuk didahulukan kozumi terpaksa membatalkan hasrat untuk menyertai anda semua di dalam #SBB2016.

Kozumi mendoakan anda sentiasa dimurahkan rezeki di dalam kerjaya sebagai Blogger ini sama ada secara partime ataupun fulltime. Insyallah jika ada masa kita bersua juga.

Pada peminat-peminat Budak Nakal Blogspot terutama Boni Kacak, jangan berkecil hati dan merajuk ok sebab tak dapat bergambar dengan kozumi. Insyallah nanti kita setkan masa untuk bersua sambil buat tarian raver :P .

Ranking: 5

Comments:2

Ahmad Fuad Bin Aziz
18 April, 2016 18:14

kozumiro, nama bukan calang-calang ni...seorang budak yang pernah menggegarkan industri seni satu masa dahulu...kini menghilang membawa harapan dan jalan yang tersendiri...dengar cita bakal jutawan budak ni.

sangat-sangat rindu blogger jaman dahulu. Puji Tuhan saya juga merupakan blogger lama tahun 2013 namun baru belakangan ini menggeluti dunia adsense, rasa syukur saya limpahkan kepada Tuhan yang sudah memberikan saya rezeki untuk menafkahi keluarga, istri dan anak.

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net