Powered by Jasper Roberts - Blog

Download Lepas Raya Harap Balas Tv3


Lepas Raya Harap Balas Tv3


Kak Jemah, seorang janda yang mempunyai seorang anak perempuan, Aspalela (7 tahun) yang suka melaram. Tiga hari sebelum raya, Malik sekeluarga terpaksa pulang ke kampung kerana neneknya meninggal dunia.


Anak Malik, Syawal (9 tahun) tertarik dengan Aspalela. Bermulalah episode romantis antara Syawal dan Aspalela yang sering berbalas pantun. Bukan sahaja Syawal yang terkesima, malah hati Malik juga goyah tatkala melihat Kak Jemah. Hubungan Syawal dan Aspalela terputus selepas mereka pulang ke Kuala Lumpur.

Selepas 13 tahun, ramai pemuda kampung yang masuk meminang tetapi Aspalela menolak dengan alasan hatinya sudah dimiliki. Tambahan pula, Aspalela gembira dengan berita kepulangan pakcik Malik dan keluarganya yang akan pulang ke kampung. Namun, Syawal baru tamat pengajian di UK dan sudah bertunang dengan Jac.

Sikap kebaratan Jac tidak disenangi oleh Malik dan Ku Yam. Oleh itu, mereka cuba untuk menyatukan kembali cinta monyet antara Syawal dan Aspalela. Masihkah ada harapan bagi Aspalela untuk memiliki cinta Syawal setelah sekian lama tidak berhubung?

Pelakon Lepas Raya Harap Balas

Izzue Islam, Nur Fathia, Tasha Aziz, Rozita Che Wan, Cha Cha.

Download Lepas Raya Harap Balas Tv3

>>>Download<<<

kredit: kepalabergetar
Ranking: 5

Comments:2

05 December, 2012 16:58

Since the fap turbo robot software became tutor mechanical forex be usually machines whos in fact existed, organizations variety of publications that create. More than 2,000 people will be hired in michigan. A leading nucleic acid based drug discovery and development company, today announced that cohort 2 in the dose escalation phase of the start fap clinical trial with. Psychology jobs in gr posted an update 16 minutes ago view. Help other plumbing professionals find work in michigan job search jobs in michigan pipeline getplumbingjobs. Search jobs and apply to event planning jobs in michigan. Yale, mi 48097 profile with maps, aerial photos, schools, hospitals, airports, real estate mls listings and local jobs. All hospitals, hospitals, jobs providence park, novi, michigan, and volunteer opportunities to work in your area.

Anonymous
19 August, 2013 17:13

ketiak hitam? jerawat badan? badan berbau? klik sini http://www.facebook.com/sabunketiakmebb

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net