Powered by Jasper Roberts - Blog

Katak Comel, Ini Semua Poyo!


Salam semua...rini serak abis suara ini,mana taknya seawal pukul 10 pagi Blogger Katak Comel.my telah mengganggu tidur lenaku yang tertangguh semalaman kerna menyiapkan design-design yang penting untuk customer. Sebab utama Katak Comel telefon adalah kerna semata-mata mengajak aku menemani dia ke medan Karaoke.

Atas dasar perihatin aku telah menerima tawarannya itu. Setibanya dia ke rumah aku kami menyinggah ke sebuah gerai untuk mengisi perut yang lapar. Kemudian barulah bergerak ke Kedai Karaoke yang terletak di dalam Selayang Mall.

Setibanya di kaunter masuk karaoke itu kami telah memilih pakej berduet(2 orang) , tak mahal pun sejam hanya RM10 ringgit sahaja dan untuk permulaan kami bersetuju untuk berkaraoke selama 2 jam(Katak Comel, apa barang karaoke 2 jam)..Apa lagi, masing-masing pun menunjukkan bakat masing-masing dan nyayian Katak Comel telah menghangatkan lagi suasana dengan suaranya yang Ong gedek gedek...kui2....terbaiklah bro..Nyanyi punya nyanyi sampai pecah suara...

Dalam pertempuran Budak Nakal Vs Katak Comel nyata masih jauh lagi untuk menandingi kehebatan bro Boni Kacak yang merupakan Lagend dalam area karaoke ini(Bro bila nak Karoke?) hihihi...

Setelah tamat masa 2 jam yang terbayar itu nyata Katak Comel telah mengangkat bendera putih sedangkan aku nak je tambah 2-4 jam lagi hahahaha....Katak Comel lelah Katanya...kui...kui...Setelah keluar dari tempat karaoke ingat nak layan Bowling pulak 2-3 game, tapi atas dasar ada urusan Katak Comel terpaksa mengangkat kaki tuk beransur pulang...Poyo...semua ini poyo!!!! Apa barang ajak aku keluar tapi keluarnya 2 Jam sahaja...Ini Semua Poyo!!!...hahahaha...Shakiddo, Leadfe....Ada beranik ke Nak Karaoke Ngan Aku???kui2....


Ranking: 5

Comments:17

28 March, 2013 15:52

aku sangat sangat sorry bro... maaf sebab kalau karoke, cik nurul atau deqnoor yang akan teman aku..

salam kemaafan karaoke...

hahahahahaaa.. poyo tak gitteeww?

28 March, 2013 15:55

@KiD Buat apa nk karaoke nak berteman2...nanti x ternyayi lak..wakaka

28 March, 2013 15:57

Hahahahaaha.. Siot je.. Ko semakin intim dengan katak comel selepas camping tersebut kan? Hehehe.. Nanti kita balun karake jom..hehe. Lepas tu, nanti kalau ada lagi gath blogger main laser tag aku ajak ko..hehe

28 March, 2013 16:25

syok2.. mesti kalah suara boni.. hahaha begitulah awan nano23x.. hahaha

28 March, 2013 17:30

sungguh ke cabaran ni? gua tak minat karaoke ni sebenarnya tapi gua memang suka nyanyi sorang2.

bila..bila tu?

28 March, 2013 18:19

OooOo,.. kaki karoks gak ngupernyaa. Cayaaa lah :)

28 March, 2013 20:09

ptotla ujan ptg ni, budak nakal nyanyi rpenye..
nseb bek ade katak comel mententeramkan ujan tu dgn kemerduan suaranye yg ong gedek gedek..
klu x, kompom banjir 1m4u, eh, 1malaysia.
kahkahkah

28 March, 2013 21:42

@boni kacakHaha..aku xde masalah bro..mai la slyg..kita karok bila2 pun lh..kui2...wah2...aku x pnah main laser tag...boleh jugak nk try...

28 March, 2013 21:44

@Irwan AlessaKui2...boni kacak suara biasa jek tu wakakaka

28 March, 2013 21:44

@Ladfe AmirAhak bila2 pun lh...lu ada masa kita set ajak le ramai2 lagi meriah...

28 March, 2013 21:45

@YaNa YassinHahah..jarang karoke ni sebenarnya...apa lagi yana jum karok...

28 March, 2013 21:45

@Katak ComelIni semua POYO!!! wakakaka..ada masa kita karok lagi bro....

28 March, 2013 22:04

Dah lama jugak saya tak menyumbangkan suara nie.

29 March, 2013 00:33

2 org utk 2 jam? fuhh..mmg leh ilang suara dibuatnya...chii slalu kalau 2 jam tu..at least 4-5 org..tu pun last2 da xtau nak nyanyi apa da..aahhah

29 March, 2013 10:28

owwhh... gua takde dalam ini citer yea....baiklah... huhuhu

09 April, 2013 23:13

aq yg dekat ni pun da lama tak singgah Selayang Mall...tak tahu apa ada kat situ...haha...karok kaw2 punye ye...haha~

19 April, 2013 13:34

semua takleh lawan bro zarul.. heeeee

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net