Powered by Jasper Roberts - Blog

Aiman Hakim Ridza jalani pembedahan mata



Pelakon dan penyanyi Aiman Hakim Ridza yang menjadi kegilaan ramai gadis diluar sana akan menjalani pembedahan mata pada hari isnin ini 15 oktober.

Pembedahan akan dijalankan di hospital Subang Jaya, selangor. Hampir 2 minggu Aiman Hakim menangguhkan pembedahan kerana mahu menghabiskan shooting terlbih dahulu.

Aiman yang tidak ingin menangguh kerjanya sebelum menjalani pembedahan ini untuk menyenangkan semua pihak.

Kata Aiman:
“Pada mulanya mata saya bengkak seolah-olah ada ketumbit pada mata. Saya tak pasti apa puncanya. Mungkin juga faktor persekitaran, stres dan tak cukup rehat menjadi puncanya.

“Pernah sekali keluar darah kotor daripada selaput mata tau! Sekarang pun masih ada nanah di kelopak mata. Walaupun ianya kering, tapi membuat saya tak selesa.

“Kebetulan pula waktu tu saya baru nak mula shooting siri drama Antara Laut China Selatan (TV2). Shooting diteruskan juga kerana tak sempat nak cari pengganti. Mujurlah teknik mekap banyak membantu touch up mata saya ni.
“Bila kawan-kawan tanya punca sakit mata, saya sempat bergurau dan cakap ini adalah akibat mengintai nenek sebelah rumah. Selalunya orang selalu kaitkan sakit mata dengan sikap yang suka mengintai kan… Hehe.

“Insya-Allah.. shooting dijangka selesai dalam masa terdekat. Saya akan menjalani pembedahan mata Isnin ni. Doakan semuanya berjalan dengan lancar ye.

"Saya akan berehat sekejap daripada sebarang penggambaran sehingga keadaan mata saya pulih sepenuhnya. Ia dijangka boleh kembali sembuh dalam masa yang singkat”

Moga pembedahan Aiman berjalan lancar dan doakan Aiman cepat sembuh selepas jalani pembedahan.


sumber

Ranking: 5

Komen Di Sini

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net