Powered by Jasper Roberts - Blog

Cabaran Wawwi.com

click to zoom

Hai all...camat petang,hari ini koz nak kongsi dengan korang berkenaan "Cabaran Dari Wawwi.com" Apa itu wawwi.com?Kalau nak tahu korang nak tahu korang boleh pergi ke sini:-


Ahak,permulaan cerita tadi koz baru sahaja semak-semak email,sekali terjumpa email yang di sampaikan oleh pihak wawwi.com.Tajuk dia "BlackBerry 9700 Untuk Anda Menangi".wah...tengok tajuk pun dah terpukau.Koz apa lagi,bukalah email itu...hihihi nak tahu apa isi dia?okey koz postkan kat sini...jom baca sama-sama^^Sekarang dah masuk cabaran ke 2.Cabaran petama korang boleh lihat link yang kat atas itu^^.

CABARAN 2

Cabaran 2 akan mulai berlangsung pada Ogos ini.
Sementara menanti bulan Ogos, bulan kemerdekaan ini, bagi blogwalker yang mencapai top blogwalker yang mempunyai mata ganjaran (points) tertinggi dengan minimum 100,000 mata ganjaran akan memperoleh:-
  • RM100.00 tunai terus ke Akaun Bank anda.
  • Juga akan menerima 1 slot banner 125×125 di sidebar blog ini
  • 50 000 mata untuk Anchor Ad di widget (ia terletak di sebelah atas sekali pada senarai blogger).
3 top blogwalker yang layak & terpilih pula akan menerima:
  • 1 slot banner 125×125 masing-masing di sidebar blog ini dan
  • juga 30 000, 20 000, dan 10 000 mata masing-masing.
Jadi blogwalkinglah pada list anda dan juga pada list downline blogwalker (bertanda REF) untuk mengumpul mata ganjaran sebanyak yang boleh :-)
Cabaran ini sehingga 31 Julai 2010 sebelum jam 11.59 PM.
Bagi blogwalker yang sudah mendaftar tetapi tidak memasang widget di blog, anda digalakkan untuk memasang semula. Rugi besar tu.. Joinlah contest ada untung dapat duit free.. :p

CABARAN 3

HADIAH UTAMA:-


click to zoom

  • 1 BlackBerry 9700 untuk dibawa pulang kepada top blogwalker bertuah.
  • 3 Bulan Iklan banner bersaiz 125×125, 468×60 di blog dan widget
  • 1 Juta mata untuk iklan Anchor Ad
Cabaran 3 ini berlangsung sehingga 31 Disember 2010 sebelum jam 11.59 waktu Malaysia dengan minimum mata ganjaran diperlukan ialah 5 juta mata, Top Points tertinggi. Yang dapat 5 juta mata mungkin nak bagi special reward (UPDATE). Insyaallah mesti ada yang boleh capai punya sebab sangat mudah untuk mendapat mata melalui widget ini. Sesiapa sahaja klik dan blogwalking anda dapat mata ganjaran.. Jemput-jemputlah sanak saudara semua untuk blogwalking pada widget blogroll anda asalkan talian internet adalah berasingan.. hehehe :D
Mulakan aktiviti jejak menjejak anda melalui Widget Wawwi Matrix BlogWalking ini dan teruskan berjuang mendapatkan sebanyak mungkin downline blogwalker. Hal ini kerana semakin ramai downline blogwalker anda, lebih cepat dan mudah untuk anda mengumpul jumlah mata.
Seperti biasa, bagi blogger-blogger yang berminat untuk menghebahkan contest ini semudah copy paste ke artikel blog anda, dan kemudian sila tinggalkan jejak artikel anda di komentar. Anda bakal menerima:-
  • 1 lebar dan 1 kedalaman list widget anda.
  • 5000 mata ganjaran
Tempoh diperlukan untuk mengkreditkan mungkin sehingga 7 hari bekerja dan jika blogger sebelum ini masih belum mendapat jumlah kredit, ia mungkin kerana saya dan team GengBlogWalking terlepas pandang. Ia akan dirujuk semula selepas ini.
Ohya, ada yang bertanya beberapa persoalan. Macam-mana untuk mendapat duit melalui widget ini?
Jawapannya: Apabila widget ini telah selesai sepenuhnya dibangunkan dan telah wujudnya sistem untuk blogger sesama blogger boleh beriklan di widget ini secara automatik. Jual beli mata ganjaran akan berlaku dan di sini anda semua boleh buat duit. Apa pun mata ganjaran memain peranan utama. No points, No money :-)
Jom blogwalking… :-)

SPONSOR

Cabaran 3 di sponsor oleh VTopLeader.com – Kita Sama-Sama Lumayan!


Bisnes VeMMA adalah perniagaan online yang paling diyakini dan sedang melonjak naik di Malaysia walaupun kini baru 3 tahun bertapak di Malaysia dan 14 tahun di US. VeMMA merupakan Syarikat yang sangat kukuh dengan lebih 63 cawangan di seluruh dunia termasuk Malaysia, Singapura, Indonesia dan Filipina.
Manakala VTopLeader adalah kumpulan terbesar di VeMMA Malaysia yang akan menerajui perkembangan pemasaran produk jus manggis VeMMA (Antioksida tertinggi dan paling terbaik) dalam rangkaian dan segala aktiviti dan kursus teknikal seperti pembangunan web dan teknik pemasaran dan mempromosi secara online sedang giat dijalankan oleh leader-leader hebat seperti En. Hasrul (Execuvite), Arshad Daza, Diana, Pn. Norainie, Pn. Faridah, Datuk Habibah dan ramai lagi.
Terdapat 9 bonus ganjaran menanti bagi setiap Brand Partner yang menyertai peluang kerjaya dan bisnes dari rumah ini dan yang paling utama adalah bonus 1st Start Up Bonus sehingga RM1520 per jualan untuk pakej Ultimate disamping 4 kali pendapatan sebulan.
Di VeMMA, sangat tidak mustahil bagi seseorang itu untuk memperoleh pendapatan 5 angka sebulan kerana jika mendapat 2 jualan pakej Ultimate setiap minggu, income seseorang itu sudah mencecah RM12,000 sebulan dan semestinya 8 bonus menanti sebagai residual income.
Maklumat lanjut tentang VTopLeader dan VeMMA, anda boleh melihat video pribiu bisnes Vemma.


Apa macam best tak....apa tunggu lagi jum join!!!
Ranking: 5

Comments:4

Anonymous
19 July, 2010 18:50

tak slalu blogwalking. macam susah nak menang je. :b

19 July, 2010 18:53

wah menariknya... :l:

19 July, 2010 20:25

sudah tahu kontest nih koz diaorang inform melalui email.. sori.. red x de widget wawwi nih..

20 July, 2010 22:31

menariiik..sangat.tapi kita keja la..mana bleh blogwalking selalu ...nanti cikgu besau jeling...

Post a Comment

Komehlah dan klik G+ di atas sekali okey^^

Denaihati.com

 
Google PageRank Checker Powered by  MyPagerank.Net